עו”ד ונוטריון ארז-יצחק קרט

עו”ד ונוטריון ארז קרט הינו הבעלים של משרד הבוטיק אשר רכש מוניטין וניסיון ולזכותו נזקפות הצלחות רבות בתחום דיני המשפחה והירושה.
עו”ד קרט מלווה את לקוחותיו בעת התמודדותם עם הליכים מורכבים מבחינה משפטית וקשים מבחינה רגשית, בסכסוכים, בהליכים משפטיים ובמשאים ומתנים. לעו”ד קרט ניסיון רב בניהול הליכי ליטיגציה מורכבים הן בבית-המשפט לענייני משפחה והן בבית-הדין הרבני, לצד הופעתו המרשימה והבטוחה בפני מגוון הרכבי שופטים, סייעו לרבים מלקוחותיו לצאת מהמערכה המשפטית כשידם על העליונה.
עו”ד ארז קרט אף מתמחה באופן ייחודי ובהיקף פעילות נרחב בנושאי ירושה, עיזבון והתנגדות לצוואות ומשמש סגן יו”ר ועדת צוואות, ירושה ועזבונות של לשכת עורכי הדין.

ליווי אישי

עו”ד ארז קרט חרט על דגלו את נושא הליווי אישי, תוך דגש על יחס אישי וסיוע אנושי מותאם לכל לקוח ולקוח, על כן הוא מקפיד שכל לקוח יקבל את מספר הטלפון הנייד האישי שלו. כשהוא מחויב להיות מסור לשלומו הנפשי של הלקוח כאשר בד ובד כאבא תמיד עומדים לנגד עיניו של עו”ד קרט גם הילדים ומשמעויות והשלכות ההליך השיפוטי כלפיהם.
הליווי האישי והמשפטי של עו”ד קרט מתאפיין בין היתר בהבנת צרכי הלקוח באופן המסייע למיצוי חלוקת רכוש והגנה על נכסיו של הלקוח תוך פגיעה קטנה ככל האפשר בפעילותו העסקית של הלקוח ונכסי הקריירה שלו. עו”ד קרט נוקט בגישה אקטיבית לקידום האינטרסים והצרכים של לקוחותיו לפני ותוך כדי הליך הגירושין. ניסיוני העשיר של עו”ד קרט הן בתחום המשפטי והן בתחום העסקי הופכים אותו ליועץ מבוקש ואף הכרחי במקרה של גירושין בהם מעורבים גברים מצליחים.

 משרד בוטיק ממוקד בתחום דיני משפחה והירושה

עו”ד קרט הקים משרד בוטיק ממוקד בתחום דיני משפחה והירושה, מתוך ראיה אסטרטגית המאפשרת התמקצעות בתחום נישתי אחד ובכך לתת שירות משפטי מן המעלה הראשונה.
כיום משרדו הינו אחד המשרדים הבולטים והמובילים בתחום דיני המשפחה והירושה, המשלב ניסיון רב בתחום המעמד האישי, לרבות בתיקים רחבי היקף בעלי אוריינטציה עסקית ומסחרית, יחד עם חשיבה יצירתי מחוץ לקופסא, המהווה סימן היכר של עו”ד קרט. בין היתר פיתח עו”ד קרט את מחשבון הירושה שמאפשר חישוב חלקו של כל יורש במקרה שאין צוואה וכן מערכת צוואה חסינה™ שמאפשרת לכם ליצור את הצוואה שלכם אונליין בסיוע ידידותי, צעד אחר צעד, של טכנולוגיית בינה מלאכותית מתקדמת. צוואה חסינה™ מונעת סכסוכים ומוודא שצוואתכם תמומש על פי רצונכם בלבד.
בנוסף השיק עו”ד קרט לאחרונה את כספת סייבר™ שהיא כספת וירטואלית שתיפתח רק בבוא היום.

יכולתיו של עו”ד קרט מאפשרים למשרד התמודדות עם תיקים מורכבים ופתרון בעיות קשות שחשיבה רגילה או דרך התנהלות משפטית רגילה של עורכי דין אינה מצליחה להתמודד איתן.

המשרד הינו בעל ניסיון רב בתחום המעמד האישי, לרבות בתיקים רחבי היקף בעלי אוריינטציה עסקית מסחרית, וייצוג של לקוחות בעלי נכסים ברחבי העולם.

לקביעת פגישת אסטרטגיה אישית עם עו”ד קרט בנושא תיקכם לחצו כאן.

karat

עו”ד ונוטריון ארז קרט – מייסד ובעלים