Izhak Godov
Izhak Godov
05/07/2023
ארז תודה רבה על התמיכה, השרות המקצועי, היושרה ובעיקר התוצאות הטובות, אתה ללא ספק אחד החזקים בתחום בארץ, ממליץ בחום
limor solomon kochavi
limor solomon kochavi
04/07/2023
עו״ד ארז קרט היקר , רצינו להקדיש רגע להביע את תודתנו העמוקה על הייצוג המשפטי יוצא הדופן והתמיכה שהענקת במהלך התיק האחרון שלנו. המקצועיות, האמפתיה והמומחיות שלך בדיני משפחה עשו את כל ההבדל בהבטחת תוצאה חיובית עבורנו. כבר בפגישה הראשונה שלנו, היה ברור שאכפת לך באמת מהמצב שלנו. היכולת שלך להקשיב בתשומת לב, לגלות סבלנות ולהראות הבנה אמיתית של הדאגות שלנו הרגיעה אותנו מיד. הרגשנו ששומעים אותנו, מוערכים ונתמכים לאורך כל התהליך. הידע המעמיק שלך בדיני משפחה והרקורד המוצלח שלך בתיווך עם הצד השני היו באמת מרשימים. לא רק הדרכת אותנו בנבכי מערכת המשפט אלא גם דאגת שקולנו יישמע והאינטרסים שלנו מוגנים. המסירות שלך להגיע לפתרון הוגן מבלי לגרור את התיק שלא לצורך מעידה רבות על המחויבות שלך לרווחת הלקוחות שלך. והכי חשוב, הערכנו את רצון המשרד הבלתי מעורערים לתעדף את האינטרסים שלנו מעל לכל. הפגנת בעקביות דאגה אמיתית לרווחתנו הרגשית ובמקביל פועלת ללא לאות להשגת תוצאה חיובית. השילוב הזה של חמלה ומקצועיות הוא באמת ראוי להערכה. הודות למאמציכם, התיק שלנו טופל בצורה יעילה ואפקטיבית וחסך מאיתנו עומסים כספיים מיותרים. אנו אסירי תודה על המומחיות שלך, על תמיכתך הבלתי מעורערת ועל היכולת שלך לנווט בצורה חלקה בעניינים משפטיים מורכבים. אני ממליצים מכל הלב על שירותיכם לכל מי שמבקש ייצוג משפטי בענייני דיני משפחה. ההבנה המקיפה שלך בחוק, יחד עם הגישה החמלה שלך, הופכת אותך לעורך דין יוצא דופן ואנחנו ממליצים מכל הלב . שוב, תודה על כל מה שעשית עבורנו. המסירות והמחויבות שלך ללקוחותיך מייחדים אותך, ואנו אסירי תודה לנצח על ההכוונה והתמיכה שלך. בהערכה גדולה לימור וליאור כוכבי
Gilard Lerner
Gilard Lerner
20/05/2023
עו"ד תותח! חריף!מדוייק!מקצוען לעילא ולעילא!
רונית פינקלשטין
רונית פינקלשטין
23/02/2023
כמשפחה בחרנו בעו״ד קרט וזכינו בשרות מקצועי ביותר לצד אדיבות נעימות סובלנות וזמינות ללא גבולות מומלץ בחום.
אלכס דונביץ
אלכס דונביץ
18/02/2023
אנחנו ממליצים בחום על עו"ד ארז קרט. ארז טיפל בשבילנו בכמה תיקים במקצועיות מירבית באנושיות ועם יחס אישי.
גלית שוורץ
גלית שוורץ
12/02/2023
עו"ד ארז קרט מקצועי, מקפיד על הפרטים הקטנים כגדולים, נותן הכוונה בצורה עניינית, קשוב, סבלני ונותן יחס אישי. ממליצה בחום.
Reuven Azulay
Reuven Azulay
07/02/2023
קיבלתי שירות מעולה ומקצועי מעו"ד קרט. הכי התרשמתי מהיחס האישי ואכפתיות, המגובה בידע משפטי רב.
Ilana Sheffi
Ilana Sheffi
05/10/2021
אנחנו מכירים את עו"ד ארז קרט מספר רב של שנים.עו"ד מקצועי, מקפיד על הפרטים הקטנים, נותן יחס אישי, קשוב סובלני. מומלץ מכל הלב, מנסיון.
Daniel Godov
Daniel Godov
24/05/2021
ארז טיפל במקרה טראגי במשפחתי, עם הכוונה ייעוץ ותמיכה רבה בכל הדרך. מעבר למקצועיות ולמענה בכל שעה ובכל צורך , יש הרגשה של אכפתיות ונתינה אין סופית. כן יירבו אנשים כמו ארז בתחום . אל תהססו לפנות:)
Ofer M
Ofer M
23/03/2021
לארז הגענו לאחר שוטטות וחיפוש ברשת. ההיכרות הטרוויאלית עם עורך דין היא בד״כ באמצעות ״המלצה חברית״ המבוססת על ניסיון והעוברת מפה לאוזן. בהיעדר ממליצים (מהסיבה הפשוטה שהסביבה הקרובה לנו טרם התנסתה בהליכים משפטיים הקשורים לדיני משפחה) בחרנו בעיקר על פי אינטואיציה וכך יצא ששמנו יהבנו (ומבטחנו ...) בעורך דין קרט ולא התאכזבנו! עורך דין קרט מכיל בפעילותו ובאישיותו את כל ה״חבילה״ הנדרשת על מנת לצלוח הליך כל כך מורכב המלווה באמוציות. הוא שילוב מנצח של מקצועיות ומקצוענות העטופות בשירותיות ואנושיות. תודה!
מתעדכן און ליין
המלצות על ארז קרט מגוגל

כשחייך במשבר, נתונים בידי אחרים, כדאי שיהיה מי שייצג את קולך ברצינות ,באמינות, ברגישות, בסבלנות ומקצועיות עו”ד ארז קרט מלווה אותי בהליך הגירושין ובהחלט מחזיק ביכולות אלו ועוד. שילוב נדיר של יכולות שהם השקט הנפשי שלי .

אפריל 2021
לילך לב רם

לארז הגענו לאחר שוטטות וחיפוש ברשת. ההיכרות הטרוויאלית עם עורך דין היא בד״כ באמצעות ״המלצה חברית״ המבוססת על ניסיון והעוברת מפה לאוזן. בהיעדר ממליצים (מהסיבה הפשוטה שהסביבה הקרובה לנו טרם התנסתה בהליכים משפטיים הקשורים לדיני משפחה) בחרנו בעיקר על פי אינטואיציה וכך יצא ששמנו יהבנו (ומבטחנו …) בעורך דין קרט ולא התאכזבנו! עורך דין קרט מכיל בפעילותו ובאישיותו את כל ה״חבילה״ הנדרשת על מנת לצלוח הליך כל כך מורכב המלווה באמוציות. הוא שילוב מנצח של מקצועיות ומקצוענות העטופות בשירותיות ואנושיות. תודה

מרץ 2021
עופר מרגלית, רו”ח

אפריל 2017
זיו צח ממליץ על עורך דין ארז קרט

נובמבר 2017
דזירה חלוזין ממליצה על עורך דין ארז קרט

אוגוסט 2012
שרהלה ממליצה על עורך דין ארז קרט

יולי 2015
מוטי ברק ממליץ על עורך דין ארז קרט

אפריל 2017
דזירה חלוזין בספרדית

“ארז שלום,
בשמי ובשם רעייתי בנפרד ריקי אני רוצה להודות לך מקרב הלב על הגישור היעיל והמוצלח שסייע לנו בגישור אמיתי ומהיר על הפערים. הודות לגישור המוצלח והענייני, שלא הותיר משקעים וכעסים הצלחנו לשמור על יחסים טובים ועניינים לטובתנו (בסה”כ חיינו ביחד למעלה מ-20 שנה – רובן מוצלחות) ולטובת ילדינו.

באחרונה סייעת לי בעריכת הסכם ממון יעיל וענייני עם זוגתי החדשה – וגם שרות זה בוצע בצורה טובה ויעילה.

שירותים משפטיים בתחום דיני האישות מחייבים מלבד מקצועיות גם גישה מאוד אישית ונעימה כדי להבטיח שהתהליך, גם שהוא כואב יבוצע בצורה עניינית וכל המסרים יועברו וכל פינה תקבל התייחסות.

תודה מקרב הלב

גור מינצר – מנכ”ל ומייסד care שרותי רפואה

דצמבר 2011
גור מינצר

“כשהחלטתי להתגרש לא ידעתי מה לעשות. מרוב בורות פשוט הלכתי לבד לבית הדין הרבני והרגשתי אבודה. בעקבות המלצה של ידיד הגעתי לעו”ד ארז קרט וגיליתי יחס אנושי ורגיש למצבי. ביחד, הצלחנו לעשות את מה שאז נראה בלתי אפשרי – לייצר הידברות ביני ובין בעלי לשעבר והסכמה הדדית על מסמך הבנות משותף לגירושין. ההסכם הפך את ההליך בבית הדין הרבני לקצר במיוחד, ואת התהליך לפשוט ובריא נפשית לנו לילדנו”.

דצמבר 2016
דנה ל.

“הפירוק אצלי היה מיידי. אחרי שהגיע לאוזניי מידע מאוד חד משמעי לא הייתי מסוגלת להעביר עוד לילה אחד באותו בית ורציתי לפוצץ הכל. כשהגעתי לפגישה אצל עורך הדין יצחק קרט הסתבר שעמדתי לעשות טעויות אסטרטגיות שיתנו יתרון לצד השני ויגבו מחיר כבד. שנים של עבודה כמנהלת בכירה בחברה גדולה וצבירת חסכונות ונכסים עמדו לרדת לטמיון בגלל חוסר הכרות עם תחום דיני המשפחה. מהפגישה הראשונה הלכו איתי בקרט ושות’ יד ויד ודאגו לא לוותר ולהילחם עבורי. בסוף, קיבלתי בדיוק את מה שרציתי”.

נובמבר 2014
יעל כ.

“אמת, לא האמנתי שבמשפטים חשיבה יצרתית תעשה הבדל כזה בתוצאת בית המשפט – שחקתה אותה יצחק מקווה ששוב לא אצטרך את שרותיך, אם כן חוזר רק אליך”.

יוני 2016
אבי ג.

“כשגיליתי שאשתי לשעבר בגדה באמוני עברתי ימים נוראיים ורציתי רק דבר אחד – להתגרש ומהר. חבר שעבר גירושין הסביר לי שמדובר לפי דיני המשפחה בעילה לגט ושעדיף לתעל את הכעס הזה לפגישה עם עורך דין ולהתקדמות אופרטיבית של מהלך הגירושין, כך שהמצב ישחק לטובתי. בהמלצתו פניתי לעו”ד ארז קרט, כדי להגן על הנכסים שלי ועל שנות הקריירה שלי בלי לאפשר לאף אחד לקחת אותם ממני. בתוך זמן קצר הייתי עם גט ביד ועם נכסי הקריירה והרכוש שצברתי במשך השנים ברשותי, ללא שותפים”.

נובמבר 2014
יואב ב

“אנחנו כבר לא ילדים וברור לשנינו שהחיים מלאים בהפתעות, לכן דיברנו על יצירת הסכם ממון. עדיין, המחשבה על התהליך גררה המון לחץ ומתח ביננו, אבל מהשניה שהתיישבנו מול עורך הדין ארז קרט שטיפל בנו נרגענו. התהליך היה קצר, מחוייך ובאופן פלא רק קירב ביננו. יצרנו הסכם ממון הוגן שנתן לנו שקט לחיות את חיינו מבחירה מלאה אחד בשניה בכל יום מחדש”.

יוני 2015
אהרון ודורית

“כשהגענו לעו”ד ארז קרט היינו כבר אחרי תקופה ארוכה ורעה שהיה ברור בה שהזוגיות מתפרקת ושהסובלים העיקריים הם הילדים. למרות ההתפרקות הרגשנו שאי אפשר לזרוק לפח 20 שנה של חיים משותפים ושצריך לעשות את ההפרדה הזו בצורה של בני אדם, לטובת כולנו. הליך הגישור עזר לשנינו להרגיש מוכנים לצעד ולהיפרד מהזוגיות בצורה מכובדת, שמכבדת את השנים שעברו. תאמינו או לא, בזכות התהליך הזה, נשארנו בקשר אנושי, המשכנו כל אחד בחייו, אבל לא הפכנו לאויבים”.

אפריל 2016
רוני ל.

“אחלה אתר
כל הכבוד על הכלים והטיפים בנושא גירושין וסחטיין שהם לא עולים כסף
יפה שמישהו נותן עוד משהו חינם באינטרנט, שלחתי את האתר לחבר שמעוניין להתגרש אולי הוא גם יפיק ממנו תועלת, יש שם כמה טריקים לא רעים, בכל מקרה, בהצלחה לך ואני מקווה בשביל זוגות שלא תהיה לך הרבה עבודה”

ינואר 2010
שולה

“כמנהל פיתוח בכיר, אחרי שהיחסים הזוגיים עלו על שרטון אמיתי, חששתי לאבד את כל הרכוש והחסכונות שצברתי במהלך עשר שנות נישואין. כיוון שהסכם לא בא בחשבון, פניתי לעו”ד ארז קרט כדי לשמור על מה ששיך לי. הם הלכו איתי בצמוד, תוך חשיבה יצירתית ודאגה מתמדת לאינטרסים שלי. כיוון ששמרתי על נכסיי יכולתי לאחר הגירושין לפתוח בקלות פרק חדש בחיים”.

אפריל 2015
אבי ש.

ארז היקר כלקוח לשעבר
גלשתי לאתר מלונדון רק כדי לראות מה קורה בגזרת הגירושין
והתפלאתי שהצפת אותו בחומר ומידע שימושי.
בזמני לא זכינו לזה, מה קרה?!
מנחש מי זה?
בטח אתה לא מנחש, יא בוק, איך יצאת כזה בוק וגם כזה עורך דין תותח.
עכשיו אתה מנחש?. החדשה מוסרת ד”ש
שמור על עצמך ואל תרוץ בבית המשפט”

מאי 2014
משה דרור

“היי יצחק ,
תודה רבה לך על הכל מכל הלב.
היית נהדר מקווה שנשתמע רק בדברים משמחים אמן !!!”

יולי 2013
נטלי

לכבוד עו”ד יצחק-ארז קרט,

אני מודה לך מקרב ליבי על טיפולך במסור בהליך גירושיי.

מראש ידעת שמדובר בתיק מורכב בו אני נמצאת בארה”ב ובעלי נמצא בארץ, וללא ספק טיפולך בתיק נעשה במקצועיות רבה ובכישרון ראויים לשבח.

אין לי ספק שחוכמתך וכישוריך הייחודיים הם שהביאו לתוצאה הסופית בה חפצנו שנינו וזאת לעבור את ההליך המורכב והכואב הזה בדרכי שלום.

אני מודה לך על יושרך המקצועי, המסירות, תשומת הלב וההקשבה.

בברכה, לילי טביב, בוסטון ארה”ב

מרץ 2012
לילי טביב